NT500 FOXWELL KOMPUTER DIAGNOSTYCZNY JĘZYK POLSKI
Opis Produktu
Aukcja dotyczy widocznego na zdjęciu, profesjonalnego testera diagnostycznego
FOXWELL NT500 VAG PROFESSIONAL + OBDII/EOBD.
Tester jest samodzielnym urządzeniem wyposażonym w kolorowy wyświetlacz, gumową pancerną obudowę, wodoodporną klawiaturę, oraz szybki procesor ARM. Zasilany jest bezpośrednio ze złącza diagnostycznego pojazdu i posiada pełne POLSKIE menu (włącznie z pełnymi polskimi opisami kodów usterek).
Opis szczegółowy
Tester obsługuje praktycznie wszystkie moduły sterujące w jakie wyposażony jest dany pojazd w grupie VAG włącznie z najnowszymi modelami z bieżącego roku:
- silnik
- układ hamulcowy ABS
- poduszki powietrzne
- automatyczna skrzynia biegów
- moduł komfortu
- elektronika hamulców
- kontrola trakcji ESP/ASR/EBD
- układ ciśnienia w oponach TMPS
- klimatyzacja
- wspomaganie układu kierowniczego
- deska rozdzielcza
- nawigacja
- system audio
- centralny zamek
- system antywłamaniowy
- elektronika świateł
- napęd 4x4
- pamięć foteli
- elektronika drzwi
- nawigacja
- wspomaganie parkowania
- asystent utrzymania pasa ruchu
- kamera cofania
- oraz wiele innych...(kombajn diagnostyczny!!!)
Jako nieliczny tester do pojazdów grupy VAG w pełni obsługuje protokół UDS!!! (modele po 2010r)
Tester NT500 posiada wyjątkową FUNKCJĘ POMOCY, opisującą dokładnie procedury serwisowe, adaptacje, podstawowe ustawienia na blokach pomiarowych:
- adaptacja przepustnicy, adaptacja zaworu EGR, odpowietrzenie pompy ABS, cofanie zacisków elektrycznego hamulca postojowego,
- test elektrycznego hamulca postojowego, ustawienie grubości klocków, kodowanie wtryskiwaczy, zmiana języka na panelu wskaźników,
- aktywacja tempomatu, regulacja biegu jałowego, aktywacja świateł, ustawienia podstawowe automatycznej skrzyni biegów, reset serwisowy,
- kasowanie/przyuczenie pilota zdalnego sterowania, czyszczenie wartości przyuczonych,
- przyuczenie zerowej pozycji czujnika kąta skrętu kierownicy, kodowanie nowego licznika, adaptacja czujnika poziomu paliwa,
- przywrócenie ustawień podstawowych dla klimatyzacji, kodowanie nowego sterownika poduszek powietrznych,
- dawka wtrysku, limit maksymalnej prędkości, kalibracja kompresora klimatyzacji,kalibracja temperatury chłodzenia, przyuczenie immobilizera,
- sprawdzenie przepływomierza powietrza, test pompy ABS, test czujnika stukowego, kontrola sondy lambda, regulacja EGR,
- regulacja czujnika wałka rozrządu, adaptacja pompy paliwa, wtrysk paliwa, chłodzenie silnika, test czujnika temperatury EGR,
- aktywacja systemu ESP, dezaktywacja/aktywacja czujnika przyspieszenie wzdłużnego,bocznego, monitor systemu ciśnienie w oponach,
- regulacja czujnika przyspieszenia bocznego, regulacja czujnika ciśnienia hamulca, regulacja potencjometrów klap klimatyzacji,
- kontrola silniczków klap klimatyzacji, dodatkowe ogrzewanie, regulacja czasu grzania lusterek, aktywacja czasu mycia lamp czołowych,
- aktywacja świateł dziennych, zdalne odblokowanie klapki paliwa, aktywacja/dezaktywacja świateł skrętnych,
- podgrzewanie szyby, wycieraczek, podstawowe ustawienie elektrycznego fotela, wyświetlenie zużycia paliwa,
- język dla wiadomości o usterkach i nawigacji, maksymalny dystans do wymiany oleju, adaptacja kluczyka do immobilizera,
- mile/kilometry, tryb skandynawski, automatyczne blokowanie zamków, wewnętrzny monitoring,
- ustawienie kraju dla dźwięku alarmu, auto adaptacja pilota zdalnego sterowania,
- oraz wiele innych...(kombajn diagnostyczny!!!)
Używając tester FOXWELL NT500 nie potrzebujesz dodatkowych materiałów pomocniczych o adaptacjach, kodach procedur serwisowych i wielu innych zaawansowanych funkcjach, ponieważ tester posiada wgraną tą wyjątkową funkcję!!!
Oprócz pełnej obsługi samochodów VW, AUDI, SEAT, SKODA tester obsługuje także wszystkie pozostałe samochody zgodne z emisją spalin OBDII/EOBD
- silnik
- osprzęt silnika
- automatyczna skrzynia biegów
Europa-benzynowe od 2000 do 2018r, diesle od 2004r do 2018r
- Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Jaguar, Lancia, Land Rover, Mercedes Benz, Mini, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Volvo, Volkswagen
Ameryka-od 1996r do 2018r:
- Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Dodge, GMC, Hummer, Jeep, Lincoln, Oldsmobile, Pontiac
Azja-od 1999r do 2018r:
- Acura, Daewoo, Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota
Włącznie z najnowszymi pojazdami wyposażonymi w protokół (CAN) oraz (UDS) oraz markami nie wymienionymi powyżej, także z bieżącego roku
Za pomocą funkcji OBDII/EOBD tester umożliwia:
- odczyt błędów: P0, P2, P3, U0, oraz kody charakterystyczne danej marki: P1, P3, U1
- odczyt, oraz kasowanie statusu kontrolki MIL (check engine)
- odczyt, oraz kasowanie kodów błędów chwilowych, także stałych
- informacja o pojeździe (VIN CIN CVN)
- odczyt zamrożonych ramek
- odczyt danych rzeczywistych (także w postaci wykresów)
- test sondy lambda
- komponenty
- monitory gotowości
- oraz wiele innych...(kombajn diagnostyczny!!!)
Współpracuje z protokołami:
- CAN
- UDS
- SO9141
- KWP2000
- J1850
- VPW
- J1850 PWM
W skład zestawu wchodzi:
- Tester w pancernej obudowie FOXWELL NT500 VAG PROFESSIONAL + OBDII/EOBD,
- Kabel usb
- Główny kabel diagnostyczny
- Adapter OBDII
- Materiałowy pokrowiec
- Karta pamięci 4GB
- Instrukcja obsługi w języku polskim (wersja elektroniczna)
- Adapter OBDI 2+2-PIN: do każdego zestawu gratis adapter OBDI 2+2 pin (służący do diagnostyki starszych modeli grupy VAG)