Menu

NT500 FOXWELL KOMPUTER DIAGNOSTYCZNY JĘZYK POLSKI


Aukcja dotyczy widocznego na zdjęciu, profesjonalnego testera diagnostycznego 

FOXWELL NT500 VAG PROFESSIONAL + OBDII/EOBD.

Tester jest samodzielnym urządzeniem wyposażonym w kolorowy wyświetlacz, gumową pancerną obudowę, wodoodporną klawiaturę, oraz szybki procesor ARM. Zasilany jest bezpośrednio ze złącza diagnostycznego pojazdu i posiada pełne POLSKIE menu (włącznie z pełnymi polskimi opisami kodów usterek).


898,99 zł z VAT

Opis szczegółowy

Tester obsługuje praktycznie wszystkie moduły sterujące w jakie wyposażony jest dany pojazd w grupie VAG włącznie z najnowszymi modelami z bieżącego roku:

  • silnik
  • układ hamulcowy ABS
  • poduszki powietrzne
  • automatyczna skrzynia biegów
  • moduł komfortu
  • elektronika hamulców
  • kontrola trakcji ESP/ASR/EBD
  • układ ciśnienia w oponach TMPS
  • klimatyzacja
  • wspomaganie układu kierowniczego
  • deska rozdzielcza
  • nawigacja
  • system audio
  • centralny zamek
  • system antywłamaniowy
  • elektronika świateł
  • napęd 4x4
  • pamięć foteli
  • elektronika drzwi
  • nawigacja
  • wspomaganie parkowania
  • asystent utrzymania pasa ruchu
  • kamera cofania
  • oraz wiele innych...(kombajn diagnostyczny!!!)

Jako nieliczny tester do pojazdów grupy VAG w pełni obsługuje protokół UDS!!! (modele po 2010r)

tester

 

Tester NT500 posiada wyjątkową FUNKCJĘ POMOCY, opisującą dokładnie procedury serwisowe, adaptacje,  podstawowe ustawienia na blokach pomiarowych:

  • adaptacja przepustnicy, adaptacja zaworu EGR, odpowietrzenie pompy ABS, cofanie zacisków elektrycznego hamulca postojowego,
  • test elektrycznego hamulca postojowego, ustawienie grubości klocków, kodowanie wtryskiwaczy, zmiana języka na panelu wskaźników,
  • aktywacja tempomatu, regulacja biegu jałowego, aktywacja świateł, ustawienia podstawowe automatycznej skrzyni biegów, reset serwisowy,
  • kasowanie/przyuczenie pilota zdalnego sterowania, czyszczenie wartości przyuczonych,
  • przyuczenie zerowej pozycji czujnika kąta skrętu kierownicy, kodowanie nowego licznika, adaptacja czujnika poziomu paliwa,
  • przywrócenie ustawień podstawowych dla klimatyzacji, kodowanie nowego sterownika poduszek powietrznych,
  • dawka wtrysku, limit maksymalnej prędkości, kalibracja kompresora klimatyzacji,kalibracja temperatury chłodzenia, przyuczenie immobilizera,
  • sprawdzenie przepływomierza powietrza, test pompy ABS, test czujnika stukowego, kontrola sondy lambda, regulacja EGR,
  • regulacja czujnika wałka rozrządu, adaptacja pompy paliwa, wtrysk paliwa, chłodzenie silnika, test czujnika temperatury EGR,
  • aktywacja systemu ESP, dezaktywacja/aktywacja czujnika przyspieszenie wzdłużnego,bocznego, monitor systemu ciśnienie w oponach,
  • regulacja czujnika przyspieszenia bocznego, regulacja czujnika ciśnienia hamulca, regulacja potencjometrów klap klimatyzacji,
  • kontrola silniczków klap klimatyzacji, dodatkowe ogrzewanie, regulacja czasu grzania lusterek, aktywacja czasu mycia lamp czołowych,
  • aktywacja świateł dziennych, zdalne odblokowanie klapki paliwa, aktywacja/dezaktywacja świateł skrętnych,
  • podgrzewanie szyby, wycieraczek, podstawowe ustawienie elektrycznego fotela, wyświetlenie zużycia paliwa,
  • język dla wiadomości o usterkach i nawigacji, maksymalny dystans do wymiany oleju, adaptacja kluczyka do immobilizera,
  • mile/kilometry, tryb skandynawski, automatyczne blokowanie zamków, wewnętrzny monitoring,
  • ustawienie kraju dla dźwięku alarmu, auto adaptacja pilota zdalnego sterowania,
  • oraz wiele innych...(kombajn diagnostyczny!!!)

Używając tester FOXWELL NT500 nie potrzebujesz dodatkowych materiałów pomocniczych o adaptacjach, kodach procedur serwisowych i wielu innych zaawansowanych funkcjach, ponieważ tester posiada wgraną tą wyjątkową funkcję!!!

Oprócz pełnej obsługi samochodów VW, AUDI, SEAT, SKODA tester obsługuje także wszystkie pozostałe samochody zgodne z emisją spalin OBDII/EOBD 

  • silnik
  • osprzęt silnika
  • automatyczna skrzynia biegów

Europa-benzynowe od 2000 do 2018r, diesle od 2004r do 2018r

  • Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Jaguar, Lancia, Land Rover, Mercedes Benz, Mini, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Volvo, Volkswagen

Ameryka-od 1996r do 2018r:

  • Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Dodge, GMC, Hummer, Jeep, Lincoln, Oldsmobile, Pontiac

Azja-od 1999r do 2018r:

  • Acura, Daewoo, Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota

Włącznie z najnowszymi pojazdami wyposażonymi w protokół (CAN) oraz (UDS) oraz markami nie wymienionymi powyżej, także z bieżącego roku

odczyt błędów, konfiguracja

Za pomocą funkcji OBDII/EOBD tester umożliwia:

  • odczyt błędów: P0, P2, P3, U0, oraz kody charakterystyczne danej marki: P1, P3, U1
  • odczyt, oraz kasowanie statusu kontrolki MIL (check engine)
  • odczyt, oraz kasowanie kodów błędów chwilowych, także stałych
  • informacja o pojeździe (VIN CIN CVN)
  • odczyt zamrożonych ramek
  • odczyt danych rzeczywistych (także w postaci wykresów)
  • test sondy lambda
  • komponenty
  • monitory gotowości
  • oraz wiele innych...(kombajn diagnostyczny!!!)

tester, konfiguracja

Współpracuje z protokołami:

  • CAN
  • UDS
  • SO9141
  • KWP2000
  • J1850
  • VPW
  • J1850 PWM

główne systemy

W skład zestawu wchodzi:

  1. Tester w pancernej obudowie FOXWELL NT500 VAG PROFESSIONAL + OBDII/EOBD,
  2. Kabel usb
  3. Główny kabel diagnostyczny
  4. Adapter OBDII
  5. Materiałowy pokrowiec
  6. Karta pamięci 4GB
  7. Instrukcja obsługi w języku polskim (wersja elektroniczna)
  8. Adapter OBDI 2+2-PIN: do każdego zestawu gratis adapter OBDI 2+2 pin (służący do diagnostyki starszych modeli grupy VAG)

czujnik odczyt kodów

czujnik temperatury odczyt kodów

odczyt kodów