Tester obsługuje praktycznie wszystkie moduły sterujące w jakie wyposażony jest dany pojazd w grupie VAG włącznie z najnowszymi modelami z bieżącego roku:
silnik
układ hamulcowy ABS
poduszki powietrzne
automatyczna skrzynia biegów
moduł komfortu
elektronika hamulców
kontrola trakcji ESP/ASR/EBD
układ ciśnienia w oponach TMPS
klimatyzacja
wspomaganie układu kierowniczego
deska rozdzielcza
nawigacja
system audio
centralny zamek
system antywłamaniowy
elektronika świateł
napęd 4x4
pamięć foteli
elektronika drzwi
nawigacja
wspomaganie parkowania
asystent utrzymania pasa ruchu
kamera cofania
oraz wiele innych...(kombajn diagnostyczny!!!)
Jako nieliczny tester do pojazdów grupy VAG w pełni obsługuje protokół UDS!!! (modele po 2010r)
Tester NT500 posiada wyjątkową FUNKCJĘ POMOCY, opisującą dokładnie procedury serwisowe, adaptacje, podstawowe ustawienia na blokach pomiarowych:
adaptacja przepustnicy, adaptacja zaworu EGR, odpowietrzenie pompy ABS, cofanie zacisków elektrycznego hamulca postojowego,
test elektrycznego hamulca postojowego, ustawienie grubości klocków, kodowanie wtryskiwaczy, zmiana języka na panelu wskaźników,
aktywacja tempomatu, regulacja biegu jałowego, aktywacja świateł, ustawienia podstawowe automatycznej skrzyni biegów, reset serwisowy,
kasowanie/przyuczenie pilota zdalnego sterowania, czyszczenie wartości przyuczonych,
przyuczenie zerowej pozycji czujnika kąta skrętu kierownicy, kodowanie nowego licznika, adaptacja czujnika poziomu paliwa,
przywrócenie ustawień podstawowych dla klimatyzacji, kodowanie nowego sterownika poduszek powietrznych,
dawka wtrysku, limit maksymalnej prędkości, kalibracja kompresora klimatyzacji,kalibracja temperatury chłodzenia, przyuczenie immobilizera,
sprawdzenie przepływomierza powietrza, test pompy ABS, test czujnika stukowego, kontrola sondy lambda, regulacja EGR,
regulacja czujnika wałka rozrządu, adaptacja pompy paliwa, wtrysk paliwa, chłodzenie silnika, test czujnika temperatury EGR,
aktywacja systemu ESP, dezaktywacja/aktywacja czujnika przyspieszenie wzdłużnego,bocznego, monitor systemu ciśnienie w oponach,
regulacja czujnika przyspieszenia bocznego, regulacja czujnika ciśnienia hamulca, regulacja potencjometrów klap klimatyzacji,
kontrola silniczków klap klimatyzacji, dodatkowe ogrzewanie, regulacja czasu grzania lusterek, aktywacja czasu mycia lamp czołowych,
aktywacja świateł dziennych, zdalne odblokowanie klapki paliwa, aktywacja/dezaktywacja świateł skrętnych,
podgrzewanie szyby, wycieraczek, podstawowe ustawienie elektrycznego fotela, wyświetlenie zużycia paliwa,
język dla wiadomości o usterkach i nawigacji, maksymalny dystans do wymiany oleju, adaptacja kluczyka do immobilizera,
mile/kilometry, tryb skandynawski, automatyczne blokowanie zamków, wewnętrzny monitoring,
ustawienie kraju dla dźwięku alarmu, auto adaptacja pilota zdalnego sterowania,
oraz wiele innych...(kombajn diagnostyczny!!!)
Używając tester FOXWELL NT500 nie potrzebujesz dodatkowych materiałów pomocniczych o adaptacjach, kodach procedur serwisowych i wielu innych zaawansowanych funkcjach, ponieważ tester posiada wgraną tą wyjątkową funkcję!!!
Oprócz pełnej obsługi samochodów VW, AUDI, SEAT, SKODA tester obsługuje także wszystkie pozostałe samochody zgodne z emisją spalin OBDII/EOBD
silnik
osprzęt silnika
automatyczna skrzynia biegów
Europa-benzynowe od 2000 do 2018r, diesle od 2004r do 2018r
Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Jaguar, Lancia, Land Rover, Mercedes Benz, Mini, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Volvo, Volkswagen
Ameryka-od 1996r do 2018r:
Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Dodge, GMC, Hummer, Jeep, Lincoln, Oldsmobile, Pontiac
Azja-od 1999r do 2018r:
Acura, Daewoo, Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota
Włącznie z najnowszymi pojazdami wyposażonymi w protokół (CAN) oraz (UDS) oraz markami nie wymienionymi powyżej, także z bieżącego roku
Za pomocą funkcji OBDII/EOBD tester umożliwia:
odczyt błędów: P0, P2, P3, U0, oraz kody charakterystyczne danej marki: P1, P3, U1
odczyt, oraz kasowanie statusu kontrolki MIL (check engine)
odczyt, oraz kasowanie kodów błędów chwilowych, także stałych
informacja o pojeździe (VIN CIN CVN)
odczyt zamrożonych ramek
odczyt danych rzeczywistych (także w postaci wykresów)
test sondy lambda
komponenty
monitory gotowości
oraz wiele innych...(kombajn diagnostyczny!!!)
Współpracuje z protokoła mi:
CAN
UDS
SO9141
KWP2000
J1850
VPW
J1850 PWM
W skład zestawu wchodzi:
Tester w pancernej obudowie FOXWELL NT500 VAG PROFESSIONAL + OBDII/EOBD ,
Kabel usb
Główny kabel diagnostyczny
Adapter OBDII
Materiałowy pokrowiec
Karta pamięci 4GB
Instrukcja obsługi w języku polskim (wersja elektroniczna)
Adapter OBDI 2+2-PIN: do każdego zestawu gratis adapter OBDI 2+2 pin (służący do diagnostyki starszych modeli grupy VAG)