PODNOŚNIK DWUKOLUMNOWY PÓŁAUTOMAT 3 TONY UDT WAWA
Dane techniczne
Moc silnika |
2.2 [KW] |
Nośność | 3000 [kg] |
Maks. wysokość unoszenia | 1800 [mm] |
Czas unoszenia / opuszczania | 50/25 [s] |
Minimalna wysokość ramienia | 100 [mm] |
Zakres długości ramion | Przednie 653-938 [mm], Tylne 753-1137 [mm] |
Szerokość między kolumnami (wewnętrzna) | 2480 [mm] |
Szerokość między kolumnami (zewnętrzna) | 3260 [mm] |
Poziom hałasu | ≤ 70 [dB] |
Ciśnienie oleju | 200 [bar] |
Zasilanie | 230/380 [V] |
Szerokość między wózkami | 2480[mm] |
Rodzaj napędu | elektro-hydrauliczny |
Lakierowanie (wg RAL) | 5002, 1018 |
Ilość oleju hydraulicznego | 10 [L] |
Jakość betonu | B25 |
Grubość betonu | 300 [mm] |
Ilość kolumn | 2 |
Waga netto / brutto | 527 / 560 [kg] |
Temperatura pracy | -5°/+40 [°C] |
System blokad | podwójna manualna mechaniczna |
Typ oleju hydraulicznego | 46 |
Typ podnośnika | dwukolumnowy, półautomatyczny, łączony dołem |
Wysokość kolumn | 2722 [mm] |
Wymiary [cm] | 2570 x 480 x 960 [mm] |
CENA 10000 ZŁ BRUTTO
Opis szczegółowy
PROFESJONALNY PODNOŚNIK DWUKOLUMNOWY 3 TONY PÓŁAUTOMAT TOWAR DOSTĘPNY OD RĘKI !!!
Półautomatyczny dwukolumnowy podnośnik samochodowy CASTEX QJY3.0-D o udźwigu 3000kg przeznaczony jest do pracy z pojazdami osobowymi i dostawczymi, których całkowita masa nie przekracza 3 ton. Stabilność podnośnika i unoszonego pojazdu gwarantuje wzmocniona konstrukcja elementów nośnych. Podnośnik wyposażony jest w manualne blokady bezpieczeństwa zaprojektowane tak, aby zapewnić maksimum bezpieczeństwa użytkownikowi. Uproszczona konstrukcja podnośnika ułatwia montaż i codzienną kontrolę urządzenia.
Zalety:
- udźwig 3000kg,
- obniżony punkt chwyt podprogowego,
- zestaw adapterów podwyższających,
- uproszczona obsługa,
- stabilna wzmocniona konstrukcja,
- uproszczony montaż,
- kotwy montażowe w zestawie,
- opcjonalne zasilanie 230V,
- certyfikat CE.
Gwarantem uniwersalności podnośnika CASTEX jest zmodernizowana konstrukcja łap nośnych, obniżony punkt chwytu, który umożliwia pracę z autami o niskim zawieszeniu, a adaptery podwyższające doskonale sprawdzają się przy unoszeniu pojazdów terenowych i dostawczych. Zakres długości ramion umożliwia pracę z pojazdami o zróżnicowanych rozstawach punktów podparcia, znacząco w ten sposób wpływając na bezpieczeństwo użytkowania.
Montaż został uproszczony poprzez preinstalację większości elementów już na etapie produkcji, ponadto w skład podnośnika wchodzi komplet kotew montażowych.
Czym różni się podnośnik automatyczny od półautomatycznego?
Podstawową różnica jest system blokad. Blokady podnośnika automatycznego zwalniane są automatycznie poprzez system elektromagnetyczny kontrolowany z panelu sterowania. Podnośnik półautomatyczny wyposażony jest w blokady mechaniczne, które wymagają przed opuszczeniem pojazdu zwolnienia ręcznego blokad poprzez cięgna. Poza systemem blokad podnośniki automatyczne i półautomatyczne różnią się wieloma parametrami technicznymi, dane techniczne poszczególnych modeli dostępne są na naszej stronie.
Jakie są wymagania dotyczące posadzki i instalacji?
Do instalacji podnośnika niezbędna jest posadzka betonowa typu C20/25 (dawna klasa B25) o grubości min 300 mm i wymiarach 1000mm x 4000mm oraz przyłącze elektryczne 400V/230V