Menu

Komputer diagnostyczyny AUTOXSCAN RS940 PRO


Tester jest samodzielnym urządzeniem warsztatowym, wyposażonym w 10 calowy ekran dotykowy, pancerną, wodoodporną, warsztatową obudowę typu rugget! Zasilony jest systemem operacyjnym Windows 10 i pozwala na bezprzewodową diagnostykę za pomocą interfejsu bluetooth. Diagnoskop w pełni pracuje w języku Polskim

 


7 900,00 zł z VAT

 

Możliwości testera:

  • odczyt kodów usterek
  • kasowanie kodów usterek
  • podgląd parametrów rzeczywistych (także w postaci wykresów i wskaźników: kilka trybów)
  • kodowanie podzespołów,
  • adaptacje podzespołów (przepustnica, zawór EGR,
  • komputer silnika, itp..)
    test elementów wykonawczych (uruchomienie zaworu
  • EGR, silnika wentylatora, wskazówek licznika, zamków centralnych, itp..)
  • reset inspekcji serwisowych, oraz olejowych
  • kodowanie wtryskiwaczy
  • kodowanie kluczyków
  • pełna obsługa filtra cząstek stałych DPF (sprawdzenie poziomu sadzy, reset, regeneracja, adaptacja po wymianie)
  • pełna obsługa elektrycznego hamulca postojowego EPB (cofanie zacisków przy wymianie klocków, ustawienie siły nacisku tloczków, grubości klocków)
  • automatyczne skanowanie wszystkich modułów pojazdu
  • odczyt informacji o module sterującym
  • czyszczenie wartości przyuczonych
  • odczyt kodu VIN
  • reset programowania zespołów sterujących
  • odpowietrzanie pompy hamulcowej
  • kalibracja poziomu
  • kalibracja czujnika kąta skrętu układu kierowniczego
  • przyuczenie biegu jałowego
  • kąt wyprzedzenia zapłonu
  • oraz wiele innych...

 

 

Tester obsługuje praktycznie wszystkie moduły sterujące w jakie wyposażony jest dany pojazd, włącznie z najnowszymi modelami z bieżącego roku:

  • silnik
  • układ hamulcowy ABS
  • poduszki powietrzne
  • automatyczna skrzynia biegów
  • moduł komfortu
  • elektronika hamulców
  • kontrola trakcji ESP/ASR/EBD
  • układ ciśnienia w oponach TMPS
  • klimatyzacja
  • wspomaganie układu kierowniczego
  • deska rozdzielcza
  • nawigacja
  • system audio
  • centralny zamek
  • system antywłamaniowy
  • elektronika świateł
  • napęd 4x4
  • pamięć foteli
  • elektronika drzwi
  • nawigacja
  • wspomaganie parkowania
  • asystent utrzymania pasa ruchu
  • kamera cofania
  • tempomat
  • oraz wiele innych systemów wyposażenia pojazdu..

 

 

Posiada wyprowadzone skróty NAJWAŻNIEJSZYCH PROCEDUR SERWISOWYCH:

  • reset inspekcji serwisowej, olejowej
  • pełna obsługa elektrycznego hamulca postojowego EPB (cofanie zacisków przy wymianie klocków, ustawienie siły nacisku tłoczków, grubości klocków)
  • regeneracja filtra DPF (sprawdzenie stanu zapylenia, wypalanie, regeneracja, adaptacja)
  • adaptacja skrzyni biegów
  • kalibracja czujnika kąta skrętu kierownicy
  • adaptacja nowego akumulatora
  • adaptacja przepustnicy
  • kodowanie wtryskiwaczy
  • regulacja reflektorów
  • regulacja zawieszenia
  • korekta przebiegu
  • oraz wiele innych (kombajn diagnostyczny)

 

 

Opcjonalnie RS940 PRO można doposażyć w 4 kanałowy oscyloskop z zestawem adapterów, oraz kamerę inspekcyjną z podświetlaną sondą

W skład zestawu wchodzi:

  • Komputer diagnostyczny RS940 PRO z 10 calowym ekranem dotykowym w pancernej, wodoodpornej gumowej obudowie
  • Walizka z przegrodami
  • Bezprzewodowa głowica diagnostyczna
  • Główny kabel diagnostyczny
  • Adapter OBDII
  • Ładowarka sieciowa
  • Kabel zasilający z klem, oraz zapalniczki

 

 

 

Tester wyposażony jest w złącze OBDII, oraz 13szt adapterów OBDI służących do diagnostyki starszych pojazdów:

  • Mercedes 38-pin,
  • BMW 20-pin,
  • Honda 3-pin,
  • Kia 20-pin,
  • Mazda 17-pin,
  • Vag 2+2-pin,
  • Toyota 17-pin,
  • Toyota 22-pin,
  • Mitsubishi 12+16-pin
  • GM/Daewoo 12-pin
  • Nissan 14-pin
  • Fiat 3-pin
  • PSA 2-pin