Komputer diagnostyczyny AUTOXSCAN RS940 PRO
Tester jest samodzielnym urządzeniem warsztatowym, wyposażonym w 10 calowy ekran dotykowy, pancerną, wodoodporną, warsztatową obudowę typu rugget! Zasilony jest systemem operacyjnym Windows 10 i pozwala na bezprzewodową diagnostykę za pomocą interfejsu bluetooth. Diagnoskop w pełni pracuje w języku Polskim
7 900,00 zł z VAT
Możliwości testera:
- odczyt kodów usterek
- kasowanie kodów usterek
- podgląd parametrów rzeczywistych (także w postaci wykresów i wskaźników: kilka trybów)
- kodowanie podzespołów,
- adaptacje podzespołów (przepustnica, zawór EGR,
- komputer silnika, itp..)
test elementów wykonawczych (uruchomienie zaworu - EGR, silnika wentylatora, wskazówek licznika, zamków centralnych, itp..)
- reset inspekcji serwisowych, oraz olejowych
- kodowanie wtryskiwaczy
- kodowanie kluczyków
- pełna obsługa filtra cząstek stałych DPF (sprawdzenie poziomu sadzy, reset, regeneracja, adaptacja po wymianie)
- pełna obsługa elektrycznego hamulca postojowego EPB (cofanie zacisków przy wymianie klocków, ustawienie siły nacisku tloczków, grubości klocków)
- automatyczne skanowanie wszystkich modułów pojazdu
- odczyt informacji o module sterującym
- czyszczenie wartości przyuczonych
- odczyt kodu VIN
- reset programowania zespołów sterujących
- odpowietrzanie pompy hamulcowej
- kalibracja poziomu
- kalibracja czujnika kąta skrętu układu kierowniczego
- przyuczenie biegu jałowego
- kąt wyprzedzenia zapłonu
- oraz wiele innych...
Tester obsługuje praktycznie wszystkie moduły sterujące w jakie wyposażony jest dany pojazd, włącznie z najnowszymi modelami z bieżącego roku:
- silnik
- układ hamulcowy ABS
- poduszki powietrzne
- automatyczna skrzynia biegów
- moduł komfortu
- elektronika hamulców
- kontrola trakcji ESP/ASR/EBD
- układ ciśnienia w oponach TMPS
- klimatyzacja
- wspomaganie układu kierowniczego
- deska rozdzielcza
- nawigacja
- system audio
- centralny zamek
- system antywłamaniowy
- elektronika świateł
- napęd 4x4
- pamięć foteli
- elektronika drzwi
- nawigacja
- wspomaganie parkowania
- asystent utrzymania pasa ruchu
- kamera cofania
- tempomat
- oraz wiele innych systemów wyposażenia pojazdu..
Posiada wyprowadzone skróty NAJWAŻNIEJSZYCH PROCEDUR SERWISOWYCH:
- reset inspekcji serwisowej, olejowej
- pełna obsługa elektrycznego hamulca postojowego EPB (cofanie zacisków przy wymianie klocków, ustawienie siły nacisku tłoczków, grubości klocków)
- regeneracja filtra DPF (sprawdzenie stanu zapylenia, wypalanie, regeneracja, adaptacja)
- adaptacja skrzyni biegów
- kalibracja czujnika kąta skrętu kierownicy
- adaptacja nowego akumulatora
- adaptacja przepustnicy
- kodowanie wtryskiwaczy
- regulacja reflektorów
- regulacja zawieszenia
- korekta przebiegu
- oraz wiele innych (kombajn diagnostyczny)
Opcjonalnie RS940 PRO można doposażyć w 4 kanałowy oscyloskop z zestawem adapterów, oraz kamerę inspekcyjną z podświetlaną sondą
W skład zestawu wchodzi:
- Komputer diagnostyczny RS940 PRO z 10 calowym ekranem dotykowym w pancernej, wodoodpornej gumowej obudowie
- Walizka z przegrodami
- Bezprzewodowa głowica diagnostyczna
- Główny kabel diagnostyczny
- Adapter OBDII
- Ładowarka sieciowa
- Kabel zasilający z klem, oraz zapalniczki
Tester wyposażony jest w złącze OBDII, oraz 13szt adapterów OBDI służących do diagnostyki starszych pojazdów:
- Mercedes 38-pin,
- BMW 20-pin,
- Honda 3-pin,
- Kia 20-pin,
- Mazda 17-pin,
- Vag 2+2-pin,
- Toyota 17-pin,
- Toyota 22-pin,
- Mitsubishi 12+16-pin
- GM/Daewoo 12-pin
- Nissan 14-pin
- Fiat 3-pin
- PSA 2-pin