AUTEL MaxiSYS MS909 EV NEW ENERGY Flash ONLINE

AUTEL MaxiSYS MS909 EV NEW ENERGY Flash ONLINE 1
AUTEL MaxiSYS MS909 EV NEW ENERGY Flash ONLINE 2
AUTEL MaxiSYS MS909 EV NEW ENERGY Flash ONLINE 3
AUTEL MaxiSYS MS909 EV NEW ENERGY Flash ONLINE 4
AUTEL MaxiSYS MS909 EV NEW ENERGY Flash ONLINE 5
AUTEL MaxiSYS MS909 EV NEW ENERGY Flash ONLINE 6
AUTEL MaxiSYS MS909 EV NEW ENERGY Flash ONLINE 7

Opis

Aukcja dotyczy widocznego na foto testera diagnostycznego AUTEL MaxiSYS 909 EV NEW ENERGY (najnowszy i najbardziej zaawansowany diagnoskop marki Autel)

Połączenie pełnej diagnostyki modelu MS909 plus zaawansowana diagnostyki pojazdów elektrycznych, hybryd oraz pojazdów z silnikami spalinowymi. EV umożliwia kompleksowe sprawdzenie samochodów EV, PHEV, HEV z opracowaną topologią rozmieszczenia komponentów wysokiego napięcia

Urządzenie przeprowadza pełną analizę akumulatorów trakcyjnych za pomocą złączą OBD lub specjalnych przewodów połączeniowych będących na wyposażeniu pakietu EVDiag Box

Sprzęt najwyższej klasy!!! Jest samodzielnym urządzeniem warsztatowym, kombajn diagnostyczny wyposażony w 9,7 calowy ekran dotykowy, pancerną, warsztatową obudowę typu rugget! Zasilony jest bardzo szybkim 8 rdzeniowym procesorem oraz systemem Android i pozwala na bezprzewodową diagnostykę za pomocą interfejsu bluetooth.

Diagnoskop pracuje w języku Polskim!

Sprzęt z autoryzowanej dystrybucji marki AUTEL na terenie Polski!

Oryginalny, legalny sprzęt z aktualizacjami oprogramowania online z pozycji diagnoskopu!

Diagnoskop pracuje w języku Polskim, jest to NAJNOWSZA i najbardziej zaawansowana wersja oprogramowania diagnostycznego marki AUTEL

Zakres  EV Diag BOX:

  1. Szybka analiza wysokonapięciowej instalacji pojazdów EV, PHEV, HEV łącznie z kodami błędów DTC ich kasowaniem oraz parametrami
  2. Kompleksowe schematy instalacji wysokiego napięcia, w której w skład wchodzą rozmieszenia komponentów oraz schematy połączeń z opisami złącz
  3. Baza danych procedur demontażu komponentów instalacji wysokiego napięcia
  4. Szacowanie kondycji akumulatora trakcyjnego za pomocą dwóch wielkości SOC oraz SOH,
  5. Analiza instalacji wysokiego napięcia oraz akumulatora trakcyjnego może się odbywać za pomocą złącz OBD lub przewodów połączeniowych dostarczonych z pakietem EVDiag BOX
  6. Przejrzysty interfejs diagnostyki akumulatorów ułatwia diagnozę oraz zmniejsza ryzyko błędnej diagnostyki

Wielomarkowa platforma do testowania akumulatorów oraz napędów trakcyjnych

Głęboka analiza zespołu ogniw akumulatorowych w najpopularniejszych markach:

BMW, TESLA, VOLKSWAGEN, AUDI, MINI, HONDA, TOYOTA, LEXUS, FORD GM, RENAULT, ACCURA, NISSAN, HYUNDAI, KIA, BYD

Dokładność pomiaru

Autel EV skanuje komponenty wchodzące w skład instalacji wysokiego napięcia, odczytuje i kasuje kody błędów, zawiera procedury wymiany elementów oraz funkcje serwisowe. Autel EV potrafi szczegółowo analizować kondycję akumulatora trakcyjnego sprawdzając parametry SOC i SOH. Oprogramowanie dostarcza informacji o lokalizacji akumulatora oraz jego prawidłowej obsłudze i eksploatacji.

Autel EV zawiera schematy blokowe instalacji wysokonapięciowej z wyszczególnionymi obwodami, opisami pinów oraz złączy

Posiada również szeroki wachlarz wsparcia technicznego niezbędnego przy analizie błędów oraz problemów generowanych przez systemy wysoko-napięciowe

Pomoc oferowana jest w postaci instrukcji tekstowych, schematów, zdjęć oraz wideo

Przejrzysty i intuicyjny interfejs analizy ogniw trakcyjnych. Zestaw zawiera przewody i adaptery pozwalające połączyć się bezpośrednio ze sterownikiem akumulatora w celu jego weryfikacji i diagnozowania

Obsługuje wszystkie protokoły diagnostyczne:

DoIP, PLC J2497, ISO-15765, SAE-J1939, ISO-14229 UDS, SAE-J2411 Single Wire Can (GMLAN), ISO-11898-2, ISO-11898-3, SAE-J2819 (TP20), TP16, ISO-9141, ISO-14230, SAE-J2610 (Chrysler SCI), UART Echo Byte, SAE-J2809 (Honda Diag-H), SAE-J2740 (GM ALDL), SAE-J1567 (CCD BUS), Ford UBP, Nissan DDL UART with Clock, BMW DS2, BMW DS1, SAE J2819 (VAG KW81), KW82, SAE J1708, SAE-J1850 PWM (Ford SCP), SAE-J1850 VPW (GM Class2)

Wszystkie programowania, kalibracje, parametryzacje, logowania online są bezpłatne!!!

  • fleszowanie funkcji ukrytych: BMW / MINI / MERCEDES / VW / AUDI /SEAT / SKODA / SEAT / PORSCHE / LAND ROVER / JAGUAR
  • funkcje prowadzone: VW / AUDI/ SEAT / SKODA
  • kodowanie online: VW / AUDI / SEAT / SKODA / MERCEDES / MAYBACH / BMW / MINI / PORSCHE i wiele innych ...
  • personalizacje: BMW / PORSCHE / TOYOTA / SUBARU
  • instalacja modułu programowalnego: FORD / MAZDA
  • zrównoważenie mocy: CHRYSLER / GM / FORD
  • programowanie komponentów: VW / AUDI / SEAT / SKODA / BMW / MINI / CHRYSLER / GM / FORD / OPEL / MAZDA / FIAT / HONDA / ACURA / NISSAN / HYUNDAI / KIA / SUBARU / SUZUKI i wiele innych...
  • parametryzacja online: VW / AUDI / SEAT / SKODA
  • kalibracja online: VW / AUDI / SEAT / SKODA
  • logowanie do serwisu online: VW / AUDI / SEAT / SKODA
  • autoryzacja gateway (opcjonalnie): CHRYSLER / FIAT / ALFA / LANCIA
  • i wiele innych...

Możliwości diagnoskopu:

  • odczyt kodów usterek
  • kasowanie kodów usterek
  • podgląd parametrów rzeczywistych (także w postaci wykresów i wskaźników: kilka trybów)
  • kodowanie podzespołów,
  • adaptacje podzespołów (przepustnica, zawór EGR, komputer silnika, itp..)
  • test elementów wykonawczych (uruchomienie zaworu EGR, silnika wentylatora, wskazówek licznika, zamków centralnych, itp..)
  • reset inspekcji serwisowych, oraz olejowych
  • kodowanie wtryskiwaczy
  • kodowanie kluczyków
  • pełna obsługa filtra cząstek stałych DPF (sprawdzenie poziomu sadzy, reset, regeneracja, adaptacja po wymianie)
  • pełna obsługa elektrycznego hamulca postojowego EPB (cofanie zacisków przy wymianie klocków, ustawienie siły nacisku tloczków, grubości klocków)
  • automatyczne skanowanie wszystkich modułów pojazdu
  • odczyt informacji o module sterującym
  • czyszczenie wartości przyuczonych
  • odczyt kodu VIN
  • reset programowania zespołów sterujących
  • odpowietrzanie pompy hamulcowej
  • kalibracja poziomu
  • kalibracja czujnika kąta skrętu układu kierowniczego
  • przyuczenie biegu jałowego
  • kąt wyprzedzenia zapłonu
  • KODOWANIE ONLINE
  • PROGRAMOWANIE ONLINE
  • PARAMETRYZACJE
  • oraz wiele innych...

Tester obsługuje praktycznie wszystkie moduły sterujące w jakie wyposażony jest dany pojazd, włącznie z najnowszymi modelami z bieżącego roku:

  • silnik
  • układ hamulcowy ABS
  • poduszki powietrzne
  • automatyczna skrzynia biegów
  • moduł komfortu
  • elektronika hamulców
  • kontrola trakcji ESP/ASR/EBD
  • układ ciśnienia w oponach TMPS
  • klimatyzacja
  • wspomaganie układu kierowniczego
  • deska rozdzielcza
  • nawigacja
  • system audio
  • centralny zamek
  • system antywłamaniowy
  • elektronika świateł
  • napęd 4x4
  • pamięć foteli
  • elektronika drzwi
  • nawigacja
  • wspomaganie parkowania
  • asystent utrzymania pasa ruchu
  • kamera cofania
  • tempomat
  • oraz wiele innych systemów wyposażenia pojazdu..

Posiada wyprowadzone skróty NAJWAŻNIEJSZYCH PROCEDUR SERWISOWYCH:

  • reset inspekcji serwisowej, olejowej
  • pełna obsługa elektrycznego hamulca postojowego EPB (cofanie zacisków przy wymianie klocków, ustawienie siły nacisku tłoczków, grubości klocków)
  • regeneracja filtra DPF (sprawdzenie stanu zapylenia, wypalanie, regeneracja, adaptacja)
  • adaptacja skrzyni biegów
  • kalibracja czujnika kąta skrętu kierownicy
  • adaptacja nowego akumulatora
  • adaptacja przepustnicy
  • kodowanie wtryskiwaczy
  • regulacja reflektorów
  • regulacja zawieszenia
  • oraz wiele innych (kombajn diagnostyczny)!!!!!!

W skład zestawu wchodzi:

  1. Diagnoskop AUTEL MaxiSYS 909 EV
  2. Zestaw adapterów do samochodów elektrycznych
  3. Główny kabel diagnostyczny
  4. Walizka z przegrodami
  5. Bezprzewodowa głowica diagnostyczna MaxiFlash Elite
  6. Przedłużka OBDII
  7. Ładowarka sieciowa
  8. Kabel zasilający z klem, oraz zapalniczki
  9. 3 szt. długopisów do ekranów dotykowych
  10. Karta gwarancyjna
  11. Ściereczka do ekranu
  12. Przystawka upgrade KIT EV Diagbox zawiera:
    • Moduł EV Diagbox
    • Adapatory połączeniowe
    • Konektory oraz przewody
    • Oprogramowanie EV DiagBox

Tester pracuje JĘZYKU POLSKIM!

Menu

Kody usterek

Parametry rzeczywiste

Procedury serwisowe

(pełne polskie techniczne opisy kodów błędów!)

Brak wymuszonych rocznych opłat tzw ABONAMENTÓW!

Tester pracuje bez przerwy i nigdy nie zostanie zablokowany!

cena 29000zł brutto