Podnośnik parkingowy BESTLIFT 437PX WYSOKI 2M SKŁADANE NAJAZDY AUTOMATYCZNY
Opis Produktu
Parametry
Stan | Nowy |
Faktura | Wystawiam fakturę VAT |
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym | 930 kg |
Marka | Bestlift |
Kod producenta | 437PX |
EAN (GTIN) | 5905054601003 |
Liczba kolumn | 4 |
Napęd | elektrohydrauliczny |
Połączenie kolumn | dół |
Szerokość całkowita | 2866 mm |
Wysokość całkowita | 2326 mm |
Długość całkowita | 4700 mm |
Zasilanie | 230 V |
Moc silnika | 2.2 kW |
Udźwig | 3700 kg |
Minimalna wysokość podnoszenia | 85 mm |
Opis produktu
⭐ PODNOŚNIK PARKINGOWY BESTLIFT 437PX ⭐
⭐ NOWA JAKOŚĆ WYKONANIA ⭐
Mocna konstrukcja daje możliwość uniesienia i parkowania samochodu o masie nieprzekraczającej3.7 tony.Podnośnik nie musi być trwale mocowany do posadzki a dzięki specjalnemu zestawowi mobilnemu można go przesuwać w dogodne miejsce (bez samochodu)Wyposażenie podnośnika w standardzie :
- METALOWE wyplenienia pomiędzy platformami chronią pojazd parkowany na
dole ( z góry może kapać olej, zimą dość często odpadają z podwozia fragmenty lodu lub śniegu) - Zestaw mobilny umożliwiający łatwe i bezpieczne przemieszczanie podnośnika w garażu.
Podnośnik posiada bardzo szeroki rozstaw kolumn oraz długie najazdy - POWODUJE TO ZE MOŻEMY WJECHAĆ NA PODNOŚNIK BARDZO DUŻYM AUTEM (Ford Ranger )
Wysokość podnoszenia (2000 mm pod platformami) umożliwia parkowanie na dole aut takich jak Mercedes G 1976mm, Defender 1974mm, Mercedes V 1890mm,
⚙️Parametry Techniczne⚙️
- Moc silnika - 2.2 [KW]
- Nośność - duży udźwig 3700 [kg]
- Maks. wysokość unoszenia - 2000 mm
- Długość platform - 4700 mm
- Szerokość między kolumnami (wewnętrzna) 2550mm
- Szerokość między kolumnami (zewnętrzna) 2886mm
- Zasilanie 230 [V]
- Rodzaj napędu - elektro-hydrauliczny
- Waga - 930 [kg]
- System blokad - elektro-magnetyczne
- Wysokość kolumn - 2326 mm
- Czas podnoszenia ok. 45/30 s
✨Podnośnik wyposażony jest w system automatycznych blokad bezpieczeństwa, który został stworzony z myślą o bezpieczeństwie i wygodzie użytkownika.
✨Sterowanie podnoszenia i opuszczania odbywa się za pomocą przycisków na panelu sterującym bez konieczności zwalniania blokad przy kolumnach. Kolumny posiadają elektromagnesy, które automatycznie zwalniają blokady po wciśnięciu przycisku na panelu sterującym. Rozwiązanie to uniemożliwia niekontrolowane opuszczanie pojazdu przez operatora.