Kompresor BJC 350L V-1.05T 12,5 /BJC/ 1450L/min
Opis Produktu
Dane techniczne
Napięcie zasilania | 400V / 50Hz |
Moc silnika | 7,5 kW |
Ciśnienie maksymalne | 12 bar |
Zakres pracy sprężarki | 8 - 11 Bar (możliwość regulacji) |
Liczba tłoków | cztery (2 x 105mm, 2 x 55mm) |
Liczba stopni sprężenia | dwa |
Smarowanie | olejowe |
Pojemność zbiornika | 350 l |
Wydajność teoretyczna | 1450 l/min |
Wydajność efektywna | 1150 l/min |
Waga brutto | 310 kg |
Opis szczegółowy
Kompresor olejowy BJC o idealne urządzenia dla profesjonalistów, ale znajdzie także zastosowanie w garażu każdego majsterkowicza, ceniącego sobie wysoką jakość. Urządzenia te produkowane są w oparciu o wieloletnie doświadczenie i doceniane są na wielu rynkach. Jako importer tych urządzeń, zapewniamy pełen serwis gwarancyjny i pogwarancyjny posiadamy również pełną gamę części zamiennych.
Kompresor pracuje z wydajnością efektywną 1150 l/min, dzięki czemu idealnie nada się dla wymagających użytkowników; wulkanizacje, lakiernie, obsługa dużych maszyn itp.
Kompresor BJC V-1,05T to potężna żeliwna cztero tłokowa sprężarka tłokowa smarowana olejem o dwóch stopniach sprężania osadzona na 350 litrowym zbiorniku. W korbowodach zastosowano wymienne panewki co wydłuża czas ich eksploatacji. Sprężanie dwustopniowe polega na tym że powietrze sprężone wstępnie w jednym cylindrze trafia do drugiego który jeszcze bardziej je spręża i dopiero wtedy trafia do zbiornika. Dzięki temu w zbiorniku można uzyskać wyższe ciśnienie powietrza. Wyższe ciśnienie może być przydatne na przykład przy piaskowaniu, pompowaniu kół w samochodach ciężarowych czy zwyczajnym przedmuchiwaniu - wyższa skuteczność przy pistolecie przystosowanym do pracy pod takim ciśnieniem. Jednak przy określonej objętości zbiornika napompowanego do wyższego ciśnienia, mamy go w zapasie więcej niż przy tej samej objętości ale o niższym ciśnieniu
Silnik został wykonany z uwzględnieniem najnowszej technologii, która umożliwiła stworzenie bardzo mocnego silnika o stosunkowym niskim poborze energii co pozwala na redukcję poboru prądu.
Uzwojenie silnika wykonane jest w całości z miedzi.
Silnik osiąga moc 7,5KW/10.0 HP
Manometr glicerynowy 100mm z zakresem pomiaru ciśnienia 0-16 bar.
Duży widoczny manometr poprawia widoczność i pozwala na lepsza kontrolę pracy.
Manometr wewnątrz wypełniony gliceryną dzięki czemu pomiar jest dokładny mimo wstrząsów i wibracji. Posiada korek służący do wyrównywania ciśnienia wewnątrz manometru z ciśnieniem atmosferycznym.
Wysokiej jakość stycznik. Styczniki są łącznikami mechanicznymi, których główne elementy stanowią: zestyki robocze, cewka oraz elektromagnes. Przy odpowiednio wysokim napięciu na cewce zestyki pozostają zamknięte, natomiast przy jego spadku dochodzi do opadnięcia zwory i otworzenia zestyków przez elektromagnes. Całość umieszczona w metalowej obudowie, z dodatkowym wyłącznikiem/włącznikiem klawiszowym na zewnątrz. Zapobiega on uszkodzeniu silnika poprzez samoczynne odcięcie zasilania jednej z faz..
DO PRAWIE 100% ZABEZPIECZENIA POTRZEBUJEMY TERMIK
GV2-ME to 3-fazowe wyłączniki silnikowe przeznaczone są do kontroli i ochrony silników zgodnie ze standardami IFC 947-2 i IFC 947-4-1. Wyłączniki przeznaczone są do zabezpieczania silników 3-fazowych o mocy do 15 kW/400V w 15 zakresach prądowych od 1,0 do 32 A.
cena 6500 zł brutto